top of page
Middel 25_4x.png
ZOMERSE
AVONDLUCHT

Visual Design

Concepting

Branding

Adobe

Uitdaging

Maak een merk rondom een abstract thema, object of verschijnsel. In dit geval: De Zomerse Avondlucht. 

Proces

Eerst is nagedacht over wat dit merk mensen zou kunnen bieden. Daarvoor is de golden circle gebruikt. ''Start with why'', zoals Simon Sinek zou zeggen. 

Middel 37.png
Middel 35.png

Vervolgens is door middel van een enquête aan mensen gevraag over hun associaties met het onderwerp en welke producten zij hiermee associëren. Deze antwoorden zijn gebruikt om merkwaarden te formuleren.

Vanuit de merkwaarden is een doel geformuleerd.

Middel 36.png

Vervolgens is het doel vertaald naar een missie en visie voor de Zomerse Avondlucht. 

Middel 34.png

Vanuit deze misie en visie is de slogan ''geniet morgen van vandaag'' ontstaan en zijn de verschillende touchpoints uitgedacht. 

Touchpoints

Middel 30_edited.png
Middel 28.png
Middel 27.png

Customer Journey

Benieuwd hoe het merk eruitziet in actie? Het brandbook staat voor je klaar.

Kijken mag!

bottom of page